^ Вгору
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Uncategorised

Менеджмент якості

Структура внутрішнього управління якістю базується на системі індикаторів і показників, згідно зі стандартами ESG 2015, які визначають рівень якісних процесів. Основні процеси включають:
1. Управління якістю освітньої діяльності та розвитком коледжу.
2. Забезпечення якості освітніх програм, їх розробка, затвердження, моніторинг і періодичний перегляд.
3. Підвищення кваліфікації викладацького складу.
4. Здійснення навчання, викладання та оцінювання здобувачів освіти з орієнтацією на їх потреби.
5. Розвиток академічної культури та запобігання академічному плагіату.
6. Забезпечення належних навчальних ресурсів та підтримка студентів.
7. Управління інформаційними системами для ефективного управління освітнім процесом.
8. Публічна інформація про коледж.
9. Циклічне зовнішнє забезпечення якості.

 

Внутрішня система забезпечення якості

Індикатори та показники визначення рівня якісних процесів у коледжі

Моніторинг якості освіти

Якість

ЯКІСТЬ

політика

Основною стратегічною метою діяльності Коледжу є забезпечення якісної підготовки та гармонійного розвитку особистості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців шляхом формування загальних і фахових компетентностей відповідно до сучасних та перспективних потреб суспільства, ринку праці й бізнес-структур.

Для досягнення нашої мети, у Коледжі розроблена гнучка система управління якістю, що активно включає в себе як внутрішні, так і зовнішні зацікавлені сторони освітніх послуг з метою постійного покращення якості наданої освіти. Це сприяє зростанню конкурентоздатності коледжу.

Принципи управління якістю освіти в Харківському державному професійно-педагогічному фаховому коледжі імені В. І. Вернадського описуються такими положеннями:

1. Забезпечення високого рівня задоволення потреб як наявних, так і майбутніх випускників у високоякісній освіті, яка відповідає потребам ринку праці і сприяє успішній кар'єрі.

2. Підвищення компетентності викладацького складу та всього персоналу шляхом постійного професійного розвитку.

3. Чітке розуміння кожним співробітником своїх обов'язків, повноважень та відповідальності за їх виконання.

4. Створення можливостей для професійного та особистісного розвитку.

5. Прийняття рішень на основі комплексного аналізу інформації.

6. Забезпечення відповідності наданої освіти міжнародним стандартам через регулярне самооцінювання та акредитацію програм.

 

0-02-05-7023756cbb22e9f145d1fac6ddc61e3f8e49279bb91b4778e1ceeddef8556930 a1091ff07af90e98 0-02-05-97481577a6d6e31e8261523514a8d4fa2b35600bd22b17da3f7c5e4d22f9b432 8ae9a724f4f19615 0-02-05-a6981897cb30961847bcbc3cf49bc11357df09c449e8ff47566dff1eeedfb8e2 355db641080bac63
Менеджмент якості  Студентоцентроване навчання Академічна доброчесність

 

 

 

 

 

 

Партнери, бази практики, роботодавці

З метою сприяння працевлаштуванню випускників у коледжі укладено угоди про проведення практики, працевлаштування, меморандуми про співпрацю із багатьма закладами професійно-технічної освіти, вищої освіти та різними виробничими підприємствами. Договорні відносини систематично переглядаються та оновлюються.

У рамках виконання договірних відносин студенти коледжу проходять різні види практики на зазначених підприємствах, організовуються наукові конференції, семінари та інші заходи, що сприяють подальшому працевлаштуванню випускників, педагоги коледжу підвищують свою кваліфікацію та проходять фахове стажування, створюються спільні робочі групи, комісії, інші консультаційні та експертні об’єднання для обговорення сильних та слабких сторін реалізації освітньо-професійних програм, рецензування робочих програм та інших методичних документів.
За цим посиланням ви можете ознайомитися з основними стейкхолдерами коледжу:

Партнери, бази практики, роботодавці

Упродовж останніх двох років коледж активно співпрацював зі стейкхолдерами за координації Центру розвитку кар'єри з метою створення сприятливих умов для професійного становлення студентів. У рамках цієї взаємодії було організовано низку заходів, спрямованих на ознайомлення здобувачів освіти з актуальними можливостями працевлаштування.

Науково-практична конференція «Педагогічна практика в умовах нової реальності: проблеми та перспективи»

Зустріч студентів коледжу зі стейкхолдером

Яскравий старт кар’єри: студенти нашого коледжу отримали запрошення на роботу від провідних підприємств

ЗАХІД ЗІ СПРИЯННЯ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Онлайн-зустріч з випускниками коледжу щодо їхнього працевлаштування майстрами виробничого навчання

Зустріч із Харківським обласним центром зайнятості  

Установча педагогічна конференція для студентів

Зустріч з партнерами

Бердянський ЦПТО запрошує

Зустріч з представниками патрульної поліції

 

БОГДАН Олександр Миколайович

ОСВІТА

1998 р. – закінчив Харківський державний університет, здобув кваліфікацію “Філолог. Викладач української мови та літератури”.

 

КАР’ЄРА

1998-2023 рр. – викладач Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» та Аерокосмічного ліцею на базі ХАІ.

2023 р. – викладач Харківського державного професійно-педагогічного коледжу імені В. І. Вернадського.

 

ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

Викладач дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)».

 

ВІДЗНАКИ

Нагороджений грамотами та подяками від адміністрацій Національного аерокосмічного університету імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» та Аерокосмічного ліцею на базі ХАІ, почесною грамотою від виконкому Харківської міської ради.

2021 р.   Почесна грамота виконкому  Харківської міської ради 

2024 р. - Грамота Харківської обласної ради

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ

Постійний учасник науково-практичних конференцій, автор більше 20 наукових публікацій.

Брав участь у роботі обласного журі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка та роботі Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО) у якості екзаменатора.

Консоль налагодження Joomla

Сесія

Інформація облікового запису

Використання пам'яті

Запити до бази даних